تربيۀ اطفال در تضاد دو کلتور
 انجمن زنان روشن انجمن زنان روشن

آیا شما هم در تربیۀ اطفالتان   بین دو کلتور مشکلات دارید  ؟

آیا گاهی اتفاق افتیده که رفتارو کردار اطفال تان برایتان  بدون تفسیر باقی مانده باشد؟

آیا گاهی خود تان را در موقف دختر تان قرار داده از خود پرسیده اید که با کدام شرایط و قوانین اجتماعی  ( چه افغانی و چه هالندی ) باید خود تان را تطابق بدهید؟؟

کرستل یانس مددګار اجتماعی مهمان این گرد همائی( تربیۀ اطفال در دو کلتور متفاوت)  جوابده تمام این سوالات شما خواهد بود .

 انجمن زنان روشن به همکاری کمیتۀ افغانان اوسترهوت بتاریخ 16 می 2009 در هال  بُنتهوف در مرکز شهراوسترهوت به این ارتباط  گرد همائی رابرای شما عزیزان تنظیم کرده است.

انجمن زنان روشن بیشتراز یکسال است که عرض وجود کرده و فعالیت میکند .  مرام و هدف اساسی این انجمن آگاهی فکری زنان افغان مقیم هالند بخصوص زنان برابانت شمالی و شناخت موقف شان به حیث یک باشندۀ هالند دراین اجتماع میباشد.

برای معلومات بیشتر میتوانید به آدرس انترنتی ذیل مراجعه کنید .

www.roshanvrouwenvereniging.nl

این روز فراموش ناشدنی بر علاوه بخش معلوماتی در زمینه تعلیم و تربیت اطفال,  شامل بخش هائی : تفریحی , صرف غذا و موسیقی لایف  میباشد.  که هنر مند محبوب , با تجربه  و با استعداد ما محترم صفی  وهاب با هنر نمائی و موسیقی شاد شان به گرمی محفل افزوده رونق بیشتر به محفل ما خواهند بخشید.

با چنین نشست هائی همگانی بر علاوه اینکه از مبادله تجارب همدیگر مستفید میشویم , عرصۀ ارتباطات دوستانۀ خویش را هم میتوانیم با اعتماد کلی وسیعتر و جامعتر بسازیم.

علاوه بر بخشهائی دلچسپ متذکره,  کمیتۀ افغانان اوسترهوت ازموقع حضور به هم آوری شما عزیزان استفاده کرده بجائی دهم می  پروگرامی را به مناسبت بزرگداشت ازروز مقدس مادر ترتیب داده تا ازین طریق بتواند زندگی مادران دوستداشتنی ما را با جرقۀ از آتش مهر و صفا گرمی آفتاب محبت  ببخشد.

خلاصه اگر خواستار آموختن طُرُق تربیۀ سالم برای اطفال تان هستید , و یا آرزو دارید که ازاشتراک در چنین شبی پُر از خوشی ها  لذت ببرید , پس مارا فراموش نکنید .

Waar: Buurtcentrum Bunthoef, Bloemenhof 2, 4904CA Oosterhout NB. آدرس:

زمان : روز شنبه بتاریخ  16 -04  2009

دخول : رایگان

درین شب پُر خاطره مهمانان گرامی یک خوراک غذائی لذیذ افغانی را در برابر قیمت مناسب بدست آورده میتوانند.


May 9th, 2009


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها